Table of Contents

Lehet, hogy hallottál már a Google Partnerségről, de vajon mit jelent az pontosan, ha valaki Google Partner? 

Ha a digitális világban egy olyan komplex dologhoz szeretnél hozzáértő segítséget, mint a hirdetéskezelés, akkor jó helyen jársz. Ebben a cikkben bemutatjuk, mit is jelent a Google Partner státusz és miért lehet ez jó neked.

Mit jelent az, hogy Google Partnerek vagyunk?

Elképzelheted a Google Partner Programot mint egy exkluzív klubot, ahol csak a legjobbak lehetnek tagok. (Ez egyébként igaz is, főleg, ha azt nézzük, hogy Magyarországon velünk együtt mindössze 210-en vagyunk ebben a “klubban”.) Bár már bekerülni sem egyszerű ebbe a klubba, mivel a Google folyamatosan szigorítja a felvételi eljárást, sőt a tagoknak évente kell bizonyítani, hogy tudásuk naprakész és hasznos.

Tehát az igazi előnyök nem a tagságban rejlenek, hanem a mögötte lévő minőségben és tudásban. Egy Google Partner jelzés garantálja, hogy a lehető legfrissebb tudással és gyakorlattal rendelkezünk a digitális hirdetés világában. Továbbá azt is, hogy a Google által elsimerten a múltban sikeres kampányokat futtattunk.

A Google Partner státusz előnyei számodra

– Friss tudás: Az információ áradatában élni olyan, mint egy soha véget nem érő folyóban úszni. Mi folyamatosan képezzük magunkat, hogy ne csak ússzunk, de a víz felett is maradjunk, ezáltal pedig biztosítva Ügyfeleinknek azt, hogy az hirdetéseik is a víz felett maradjanak, tehát, hogy sikeresek legyenek.

– Megbízhatóság: Google Partnerként olyanok vagyunk, mint egy jó edző. Valaki, aki nemcsak ismeri az alapokat, hanem a legújabb technikákat is tudja. Emelett ez a jelvény egy biztosíték arra is, hogy adait megfelelően vannak kezelve.

– Optimalizált Hirdetések: Gondolj a hirdetéseidre mint egy versenyautóra. Egy Google Partner pedig a tapasztalt autószerelő, aki mindig tudja, hol kell bütykölni, hogy rajtvonalról elindulva mindig elsőként érjen célba.

– Fokozott ROI: Azért hirdetsz, hogy lássák a termékedet vagy szolgáltatásodat és megvegyék végül azt. Mi pedig azért vagyunk itt, hogy minden befektetett forintod a legtöbbet hozza vissza neked. (ROI = Return On Investment, vagyis a befektetés megtérülése)

Hogyan értékel a Google egy Partner ügynökséget?

Biztosan érdekel Téged is, hogy milyen kritériumoknak kell valakinek megfelelnie, hogy beléphessen ebbe az elit klubba. Fentebb már volt írtunk erről, most nézzük meg részletesebben:

Amikor azt mondjuk, hogy „Google Partner” vagyunk, nem csak egy szép címre gondoljunk. Egy olyan minősítés ez, amely mögött komoly kritériumok állnak, amelyeknek eleget tettünk. De mit is néz a Google, amikor Partnernek minősít egy ügynökséget?

  1. Teljesítmény: Nem elég egyszerűen csak használni a Google Ads eszközöket. A Google azt is figyeli, hogy mennyire hatékonyan használjuk ezeket. A kampányaink sikeressége, a kattintási arányok, és a konverziók minősége mind számít.
  2. Ügyfélegészség: Nem csak arra van szükség, hogy sok ügyfelünk legyen, hanem arra is, hogy ezek az ügyfelek elégedettek legyenek. A Google az ügyfelek hosszú távú elégedettségét is értékeli, melyet a fiókok optimális kezelésén keresztül értékel. (Az kampányok ún. optimalizlási pontszámának stabilan 70% felett kell lennie.)
  3. Növekedés: Az ügynökségnek folyamatosan növekednie kell, nemcsak az ügyfélkörben, hanem a hirdetési költekezésben és a fiókaktivitásban is. Ez azt mutatja a Google számára, hogy az ügynökség folyamatosan képes fejlődni és alkalmazkodni a piaci változásokhoz.

Gyakori kérdések és tévhitek a Google Partner programmal kapcsolatban

Nem egészen. Ahogy korábban is említettük, vannak bizonyos kritériumok, amelyeknek eleget kell tenni. Nem elég csak „jelentkezni”, meg kell felelni ezeknek a szigorú követelményeknek.

Bár a Google Partner státusz nagy elismerés, nem garantálja, hogy az adott ügynökség minden területen a legjobb. Mindig érdemes alaposan tájékozódni és összehasonlítani több ügynökséget is.

Bár kétségtelenül vonzó a márkáknak és az ügynökségeknek, a Partner státusz mögött valódi teljesítmény és tudás áll. Egy olyan jele ez a szaktudásnak, amely azt mutatja, hogy az ügynökség komolyan veszi a munkáját és elkötelezett a kiválóság iránt.

Miért fontos a Google Ads Certifikáció?

Amit eddig még nem említettünk az az, hogy a Google Partnerség mellett Google Ads certifikációval is rendelkezünk.

Képzeld el a Google Ads-et egy hatalmas puzzleként, ahol minden egyes kis darabka a sikerhez vezet. Ahhoz, hogy ezt a képet tökéletesen összerakjuk, sok-sok gyakorlatra és tudásra van szükség. A Google certifikáció olyan, mint egy mesterdiploma, ami igazolja, hogy pontosan tudjuk, hova és hogyan illeszkedik minden egyes darabka. Ez nemcsak azt jelenti, hogy tudjuk, mit csinálunk, hanem azt is, hogy az adataidat biztonságban tudjuk tartani és a hirdetéseidet hatékonyan kezeljük.

A tanúsítványok jelentősége

Gondolj egy pillanatra arra, amikor kiválasztasz egy szakembert otthoni javításokhoz. Nagy valószínűséggel olyan embert keresel, akinek van megfelelő képesítése vagy bizonyítványa, tapasztalata és megbízható referenciái. Ugyanez a helyzet a digitális marketinggel: a Google tanúsítványok azt bizonyítják, hogy az adott szakember vagy ügynökség valóban ért a munkájához.

A fenti a tanúsítványok azt mutatják, hogy az adott személy vagy csoport sikeresen teljesített egy sor szigorú vizsgát a Google Ads-ről. Vagyis mélyen értik a rendszert, ismerik a legjobb gyakorlatokat, és képesek azokat az ügyfeleik előnyére alkalmazni.

Egy praktikus tanács számodra

Ha szeretnél a digitális térben hirdetni, keresd a Google Partner logót. Ez a jelzés olyan, mint egy jó minőségű pecsét a borosüvegen – biztos lehetsz benne, hogy nem fogsz csalódni.

Hogyan tovább?

A digitális világban rengeteg lehetőség vár rád, de fontos, hogy a legjobb kezekben legyél. Egy Google Partnerrel az oldaladon nem csak egy szakértőt kapsz, hanem egy olyan társat, aki maximálisan érti a játék szabályait és mindent megtesz a siker érdekében.

Reméljük, hogy most már világosabb képed van arról, miért is olyan értékes számodra (és persze számunkra is, hogy megszereztük) a Google Partner státusz. Ha kérdésed van vagy segítségre van szükséged, fordulj hozzánk bátran!

Érdekel, hogy ezek után milyen szuper ajánlatot kapnál tőlünk teljeskörű Google Ads kampánykezelésre?