GA4 átállás és konverziók

Google Analytics 4: átállási nehézségek és konverziós problémák

A Google Analytics 4 (GA4) teljesen új megközelítést hoz az adatgyűjtésben és elemzésben. Míg a GA3 munkamenet-alapúan működött, addig a GA4 az eseményekre és paraméterekre fókuszál. Az áttérés során számos kihívásba és konverziós problémába ütközhetsz. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk az átállás legfontosabb lépéseit, tippeket adunk a zökkenőmentes migráláshoz, és kiemeljük a GA4 újításait.

Read More »
A marketinger.hu Google Partneri státusza

Miért jelent előnyt számodra, hogy Google Partnerként dolgozunk?

A Google Partner státusz egy exkluzív cím, amelyet csak a legjobbak szereznek meg a digitális hirdetési világban. Azok számára, akiknek fontos a hirdetések hatékonysága és az adatok biztonsága, a Google Partner jelzés garantálja a friss tudást, megbízhatóságot és optimalizált hirdetéseket. Emellett a Google Ads Certifikáció mély tudást és gyakorlati ismereteket igazol a hirdetéskezelésben. Ha sikeres digitális kampányokat szeretnél, válaszd a Google Partner jelzéssel rendelkező szakértőket.

Read More »

Mire jó az uborkaszezon?

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”] Vállalkozásod szezonális ügyfelekre támaszkodik? Ha síoktatással foglalkozol, fűtésszerelésben utazol esetleg fagylaltozó tulajdonosa vagy akkor tudod, hogy a szezonon

Read More »