Véleményünk szerint a Facebook marketinget kis túlzással a Vállalkozás végéig érdemes csinálni!
Lehet, hogy vannak olyan időszakok, amikor nincs szezon, ugyanakkor az a tapasztalat, hogy pont ezekben az időszakokban fontos, hogy folyamatosan kommunikáljunk Ügyfeleinkkel és ne hagyjuk Őket parlagon. Ha a szezonok között is lelkiismeretesen foglalkozunk potenciális Ügyfeleinkkel, akkor a tapasztalat azt mutatja, hogy ezt az Ügyfelek a következő szezon beindulásakor búsásan meghálálják.
Abban az esetben azonban nem javasoljuk a Facebook marketinget, ha a havidíjat az utolsó fillérjeidből akarod összerakni. Ez nem csodafegyver, ami 1 héten belül ismét vásárlók millióit viszi el hozzád. Egyedül ilyen esetben, vagyis mikor valamilyen kétségbeesett megoldást keresel a Céged megmentésére. Akkor nem mi vagyunk a megoldás, mi akkor tudunk segíteni, ha Te nem túlélni, hanem fejlődni szeretnél vállalkozásoddal!
Még egy esetben nem javasoljuk a Facebook marketinget: ha a Facebook haldoklik. Szerencsére most erről szó sincs, de amennyiben a Facebook felhasználóinak száma nem éri el Magyarországon a pár százezret, akkor nem javasoljuk. Ugyanakkor mivel jelenleg a Facebook felhasználóinak száma több mint 5 millió, és dinamikusan növekszik, ezért ez a veszély jelenleg nem áll fenn!