Az év utolsó hónapjai kiemelkedő fontosságúak a webáruházak számára, hiszen számos jelentős vásárlási esemény adódik. Ezekre az eseményekre időben fel kell készülni, hogy a legtöbbet hozhasd ki az ünnepi szezonból. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb dátumokat és részletesen bemutatjuk, miért is érdemes figyelmet fordítani ezekre.

1. Halloween (Október 31.)

Miért fontos? Bár Magyarországon még kevésbé népszerű, a Halloween a kereskedelem számára egyre inkább kiemelkedő lehetőséggé válik. Sok webáruház tematikus ajánlatokkal, termékekkel vagy exkluzív kedvezményekkel csalogatja a vásárlókat.

Hogyan készülj?

2. Singles’ Day (November 11.)

Miért fontos? A Kínából indult Singles’ Day a világ egyik legnagyobb online vásárlási eseménye, amely egyre nagyobb teret nyer globálisan. Magyarországon is egyre több webáruház csatlakozik ehhez a kezdeményezéshez, hiszen hatalmas lehetőségeket rejt a forgalom növelésére.

Hogyan készülj?

3. Black Friday (November 29.)

Miért fontos? A Black Friday hagyományosan az év legnagyobb vásárlási eseménye. Ilyenkor a vásárlók kifejezetten a nagy kedvezményekre vadásznak, így a webáruházaknak fel kell készülniük a megnövekedett forgalomra és a versenyre.

Hogyan készülj?

4. Cyber Monday (December 2.)

Miért fontos? A Cyber Monday kifejezetten az online vásárlásokra fókuszál, és a Black Friday után az év második legnagyobb online vásárlási eseménye.

Hogyan készülj?

5. Karácsony (December 24-25.)

Miért fontos? A karácsonyi időszak a vásárlás csúcspontja, mivel a vásárlók ajándékokat keresnek a szeretteik számára.

Hogyan készülj?

6. Last-Minute Vásárlások (December 15-24.)

Miért fontos? Az utolsó pillanatban vásárlók gyakran kétségbeesetten keresnek gyors megoldásokat, különösen online.

Hogyan készülj?

7. Évzáró Akciók (December 26-31.)

Miért fontos? Az év vége hagyományosan a leárazások és kiárusítások időszaka, amikor az emberek kedvezményeket keresnek az ünnepek utáni vásárláshoz.

Hogyan készülj?

A Komplett Marketing Stratégia Jelentősége

Az ünnepi időszakban nem elég, ha csak a Google Ads kampányaid vannak jól beállítva. Az egész marketingrendszerednek – beleértve a hírleveleket, közösségi médiát, Google Ads-et és SEO-t – összehangoltan kell működnie. Egy jól összeállított integrált kampány megsokszorozza az esélyedet a sikerre, hiszen minden csatornán találkozhatnak veled a vásárlók, így nagyobb valószínűséggel döntenek vásárlás mellett.

Call to Action:

Ne hagyd ki az év legfontosabb dátumait! Készítsd fel webáruházadat az ünnepi szezonra, és biztosítsd, hogy minden marketingcsatornád összehangoltan működjön. Ha szeretnél segítséget kapni kampányaid optimalizálásában, lépj kapcsolatba velünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük