Válságmentes Karácsonyt kívánunk Webáruházadnak!

Google Ads hirdetések

Ebben a videóban elmondom, hogy hogyan tudja a Google webáruházadnak garantálni a Válságmentes Karácsonyi bevételeket!

Google PPC hirdetések

A Google messze a legnépszerűbb kereső Magyarországon 2022-ben. Ezt nyilván Te is tudod, de vajon maximálisan kihasználod a hirdetéseiben rejlő lehetőségeket? Ha úgy érzed nem, akkor próbálj ki minket!


Ezt szeretném!





A Google már régen nem csak a „pénzessebb” cégek játéktere.

Simán lenyomhatod akár az eMAG-ot is, ha tudod, hogy kell jól beállítani egy-egy hirdetést a Googleben. Spoiler: Mi tudjuk! ?


Ezt szeretném!

Mit csinálunk pontosan?

Elkészítjük, beállítjuk és tökéletesre csiszoljuk a Google hirdetési kampányaidat! Hogyan? Ez sem szakmai titok ?
Azt bizonyára tudod, hogy a Goolge-nél aukciós rendszer működik, de ez csak a jéghegy csúcsa. Mi beállítjuk neked, hogy ne csak a pénzen múljon a hirdetésed sikere!
Íme a lényeg:

A Google 3 fő faktort vesz figyelembe, hogy kinek a hirdetését jeleníti meg.

1. A várható átkattintási arány (CTR)

Egy algoritmus eldönti, hogy várhatóan mennyien fognak a célhelyre kattintani. Később a CTR alapján tudjuk eldönteni, hogy a kulcsszavak és a hirdetsések mennyire teljesítenek jól.

2.A hirdetés relevanciája

Nagyon fontos, hogy megfelelően hozzuk létre a hirdetéseket mind szövegezésében és grafikájában. Ha nem egyezik eléggé a landoló oldallal a hirdetés, akkor kicsi esélye lesz a megjelenésnek. Itt a Google azt méri, hogy a hirdetésben szereplő üzenet mennyire egyezik a kulcsszóval.

3. az érkezési oldal minősége

Itt a legfontosabbak, hogy mind struktárában, mind tartalmilag rendben legyen az oldal, továbbá, hogy nagyon gyorsan betöltődjön az oldal asztali gépen és okostelefonon is.

végeredmény

Ezen 3 pont és még sok más egyéb apróság adja meg annak a lehetőségét, hogy a Te hirdetéseid is felvegyék a nagyköltségvetésűekkel szemben a versenyt és legyőzzék őket.

Összegezve tehát a profi beállítás adja meg a várt eredményt, vagyis a rengeteg eladást!

Miért válassz minket?

16 év tapasztalat

Az elmúlt 16 évben rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk, és minden egyes tapasztalással hatékonyabbak, eredményesebbek lettünk ezen a területen.

Profik vagyunk

Tudom, hogy sokaknak nem számít, de mi nagyon nagy figyelmet fordítunk a Munkatársaink képzésére. Csak a Profi munkatársainkat engedjük a Hirdetési fiókodhoz!

Költséghatékonyság

Magam is vezettem webáruházat! Tudom, hogy minden egyes forint számít (főleg mostanában), ezért felelősségteljesen fogunk minden hirdetési forintoddal bánni!

Nincs hűségidő, van segítség!

Bízunk abban hogy ténylegesen tudunk segíteni. Ezért nincs hűségidő. Bármikor kiszálhatsz (de nem fogsz ?). Viszont mindenben segítünk a hirdetési fiók létrehozásától, a kampányok értelmezéséig)

Mennyibe kerül?

Díjazásunk úgy alakítottuk ki, hogy valóban segítséget jelentsen. Ilyen értelemben csak az elfogadható számunkra, ha a hirdetési kampányainkkal több hasznot termelünk, mint amennyibe azok kerülnek.

Ennek megfelelően nem szálltunk el, ami az árakat illeti. Had legyek őszinte, szeretnénk a szabad kapacitásainkat lekötni ebben a kampányban, ezért olyan árakat találtunk ki, ami mindenkinek megéri, függetlenül attól, hogy milyen szinten áll a Google Ads hirdetésekben.

Kezdőknek

Ha még nem használtad a Google hirdetési rendszerét, vagy korábban csalódtál benne, akkor ezt a csomagot érdemes választanod. Itt olyan alacsonyan tartottuk a költségeket (a hirdetési és kezelési díjat is), hogy valójában nem sokat kockáztatsz!
Adj esélyt, hogy bebizonyítsuk: A Google hirdetések működnek!

(Akkor válaszd ezt a csomagot, ha a hirdetésekre szánt összeg kevesebb, mint 100.000 Ft havonta)

Tapasztaltaknak

Ha Te már tudod, hogy a Google hirdetések működnek, és egyértelműen biztos vagy benne, hogy a karácsonyi kampányban szükséged van a Google hirdetésekre, akkor válaszd ezt a csomagot!

(Ha a hirdetési kereted havonta 100.000 Ft és 200.000 Ft közé esik, akkor válaszd ezt a csomagot!)

Nagyágyúknak

Amennyiben már Te is azok közé tartozol, akik tudják, hogy a Google hirdetés nem költség, hanem befektetés, akkor Neked érdemes a legnagyobb csomagot választanod.

(Ha a havi tervezett hirdetési összeged több, mint 200.000 Ft, akkor kérlek válaszd a legnagyobb csomagunkat!)

Teljes körű Google kampánykezelés

100.000 Ft alatti költségkeret esetén
Ft
28.000
Havonta

  • Teljes körű kampánykezelés
  • Szöveges, képi, és videós kreatívok elkészítése
  • Napi szintű kampányfelügyelet


Erre van szükségem!

Hűségidő nélkül!

Teljes körű Google kampánykezelés

100.000 Ft és 200.000 Ft közötti hirdetési költségkeret esetén
Ft
48.000
Havonta

  • Teljes körű kampánykezelés
  • Szöveges, képi, és videós kreatívok elkészítése
  • Napi szintű kampányfelügyelet


Erre van szükségem!

Hűségidő nélkül!
Népszerű

Teljeskörű Google kampánykezelés

200.000 Ft feletti hirdetési költségkeret esetén
Ft
28.000+
Havonta

  • a hirdetési összeg 10%-a.
  • Teljes körű kampánykezelés
  • Szöveges, képi, és videós kreatívok elkészítése
  • Napi szintű kampányfelügyelet


Erre van szükségem!

Hűségidő nélkül!

A fenti árak nettó árak, melyeket Áfa terhel!

Érdemes gyorsan dönteni:

Nap Óra Perc Másodperc

Mi történik a megrendelés után?

1. Kitöltöd a megrendelőlapot!

2. Munkatársunk egyeztet Veled telefonon. Mindent átbeszéltek, és minden kérdésedre választ kapsz. Elmondjuk, hogyan fog zajlani az együttműködés. Ha tetszik, akkor pedig bele is vágunk!

3. Kiállítjuk az első hónap számláját.

4. Megadod a hozzáférést a szükséges rendszerekhez (természetesen ebben is segítünk).

5. Hátradőlsz és figyeled az eredményeket! ?

Megrendelés

Kérdésed van? Írd meg nekünk és válaszolunk!
E-mail címünk: m@rketing.hu


Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
nincs hűségidő

A fenti kampányban az látható, hogy 7 nap alatt 303.410 forintos bevételt generáltunk konverziónkként (vásárlásonként) alig több mint 5.000 forintért, alatta pedig 1.680 forintos konverziós értékkel csináltunk 129.450 forintot.


Egy másik kampányunkban pedig, ami itt fent látható, 11 vásárlással 1.240.000 forint bevételt hoztunk Ügyfelünknek, amire mindösszesen 111.000 forintot költöttünk, átlagosan pedig 42 forintért szállítottuk a kattintásokat.

  • www.marketinger.hu
  • SNAF.HU Plus Kft.
  • e-mail: m@rketing.hu


Facebook-f


© 2022 Minden jog fenntartva!