A Black Friday már Magyarországon is az év egyik legnagyobb vásárlási eseményévé nőtte ki magát. Ilyenkor a vásárlók elképesztő kedvezményeket keresnek, a cégek pedig hatalmas reklámzajban próbálják meg elérni őket. De vajon megéri-e részt venni ebben az őrületben, és ha igen, hogyan teheted ezt eredményesen? Nézzük meg közelebbről.
A Black Friday időszakában a vásárlók figyelme hatalmas verseny tárgya. Csak akkor érdemes energiát és költségvetést áldozni erre az eseményre, ha tényleg ellenállhatatlan ajánlatunk van.
A Black Friday nemcsak az azonnali bevételről szól. Ha jól csinálod, akkor:
Magyarországon a Black Friday gyakran nem csupán egyetlen nap, hanem egész novembert felölelő időszak. A nagy cégek, mint az eMAG, MediaMarkt és mások már hetekkel előre elkezdik az akcióikat, így az időzítés kulcsfontosságú.
Mikor érdemes energiát fektetni bele?
Mikor érdemes inkább visszafogni a költéseket?
A Black Friday sikerének titka az, hogy a vásárlók számára valódi értéket nyújts. Az akciók és kedvezmények vonzóak, de a hitelesség, a gyors ügyintézés és a gördülékeny vásárlási folyamat még vonzóbbá teszi a webáruházadat. Ha nincs igazán jó ajánlatod, akkor inkább érdemes lehet csökkenteni a kampányköltségeket, és az erőforrásokat más időszakokra átcsoportosítani.
A Black Friday kampányok tervezése és kivitelezése komoly szakértelmet igényel, hiszen ilyenkor minden részlet számít. Ha szeretnéd, hogy a kampányaid valóban eredményesek legyenek, és biztosan a lehető legtöbbet hozd ki ebből az időszakból, fordulj hozzánk bizalommal!
KÉRJ TANÁCSOT MOST!A legjobb élmény érdekében itt-ott „digitális morzsákat” (vagyis sütiket) hagyunk nálad, hogy kényelmesebben és gördülékenyebben böngészhess. Ha hozzájárulsz, adatokat gyűjthetünk, mint például a böngészési szokásaid vagy egyedi azonosítóid, hogy még személyre szabottabb tartalmat és élményt kínálhassunk. Ha viszont nemet mondasz, lehet, hogy néhány extra funkció kimarad a buliból.